Η ένατη διοργάνωση της μεγάλης ετήσιας γιορτής του ελληνικού e-commerce, τα e-volution awards, πραγματοποιήθηκε και φέτος σε κλίμα άκρως εορταστικό. Επιτυγχάνοντας ρεκόρ συμμετοχών, τα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, επικυρώνουν τη θέση τους ως θεσμός και συνεχίζουν να αναγνωρίζουν και να επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς παρευρέθηκαν στην τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη,18 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum InterContinental Athens, με παρουσιαστή τον Παναγιώτη Χατζηδάκη.

Όπως κάθε χρόνο, στη διοργάνωση διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shops και e-commerce agencies της χώρας , διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year. 

Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος χαρακτήρισε τα βραβεία γιορτή του ηλεκτρονικού εμπορίου και όχι μόνο. Σημείωσε επίσης ότι η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίστηκε από ρεκόρ υποψηφιοτήτων, εξαιρετικές συμμετοχές όσων αφορά στην ποιότητα, καθώς και από την πολυπληθέστερη κριτική επιτροπή στην ιστορία του θεσμού. Παράλληλα, μοιράστηκε με το κοινό τις 5 τάσεις που προέκυψαν μέσα από τα βραβεία: «1. Σημαντικά μεγέθη σε σχέση με πέρυσι, όσον αφορά στην επισκεψιμότητα, στο budget που διαθέτουν οι εταιρείες, αλλά και όσον αφορά στους τζίρους των πωλήσεων, 2. Πελατοκεντρικότητα σε όλα τα στάδια του αγοραστικού ταξιδιού του πελάτη (έμφαση στα analytics και δράσεις βασισμένες στο personalization), 3. Ανάπτυξη συστημάτων (πολύ καλές εξειδικευμένες πλατφόρμες, πολύ προχωρημένα user interfaces και αρκετό redesign & relaunching), 4. Καινοτομία στο customer experience, στις υπηρεσίες και σιγά σιγά και στα ίδια τα εποιχειρηματικά μοντέλα, και 5. Σύνδεση αυτών που κάνουμε με την επιχειρηματική στρατηγική, είτε στο πλαίσιο του digital transformation, είτε της εξωστρέφειας, είτε στο re-engineering της ανάπτυξης των οργανισμών».

Κορυφαίες στιγμές της τελετής ήταν η απονομή του E-Commerce Agency of the Year στην εταιρεία ATCOM, η απονομή του E-shop of the Year στην IKEA, ενώ E-Business of the Year ανακηρύχθηκε η Eurobank Ergasias.

Τα Platinum Awards απονεμήθηκαν στις εταιρείες Eurοbank Ergasias, Cosmos Sport – Sleed, BlueCarRental.gr – Sleed,  ATCOM, Lighthouse – Intersport, Relevance Digital Agency - Coffee Island.

Χρυσοί χορηγοί της διοργάνωσης ήταν η ACS και η Lighthouse και τα βραβεία τελούσαν υπό την αιγίδα των ΕΙΠ, Hellenic CIO Forum, ΕΕΔΕ, HEPIS και ΣΕΠΕ.